RETURNERINGER

Vi accepterer returneringer af varer købt online inden for 14 dage (inklusive weekender) efter modtagelse af varerne.

Alle varer skal være i deres originale stand, ubrugte, uvaskede og uændrede tilstand med alle mærker påsat. Din vare skal være i sin originale emballage. Af hygiejniske årsager kan undertøj og øreringe ikke returneres. Varer, der er made-to-order, fødevarer og specialvarer, kan ikke returneres. Desuden tilbyder vi ikke refusioner for gavekort.

Eventuelle forsendelsesomkostninger i forbindelse ved returnering af varerne, er modtagerens ansvar. Vi anbefaler at bruge en sporet og forsikret service. RAASTED kompenserer ikke for pakker, der går tabt under returprocessen.

Inkluder en kopi af din ordrebekræftelse modtaget via e-mail eller en skriftlig note indeholdende dit ordrenummer og inkluder det i returpakken. Dette hjælper med at sikre en problemfri behandling af refunderingen.

Alle refusioner vil blive foretaget gennem betalingsmetoden, du brugte til den pågældende ordre. Bemærk, at den oprindelige forsendelsesomkostning eller eventuelle ekstra gebyrer, du måtte have, ikke vil blive refunderet af RAASTED.

Din refusion vil blive behandlet så hurtigt som muligt, men tillad op til 10 dage for din refusion at blive behandlet efter, at RAASTED har modtaget de returnerede varer. Bemærk, at din finansielle institution kan tage længere tid om at gennemføre transaktionen, hvilket vi ikke har kontrol over.

Vi forbeholder os retten til at nægte refusioner, hvis de returnerede varer ikke opfylder vores krav.

Alle salg er endelige efter 14 dage efter købet.

For at oprette en returlabel, klik her.

 

Returneringsadresse

RAASTED
Badstuegade 1E, 8000 Aarhus C

Returnerede varer, leveret til en pakkeshop, vil ikke blive afhentet af RAASTED og vil blive returneret til kunden på deres egen regning. Vi opfordrer dig til at returnere varerne med samme kurer, der leverede din pakke, da nogle fragtfirmaer leverer før vores åbningstider.

Du kan returnere online ordrer i vores butik, så længe de overholder de ovenstående betingelser.

  

IKKE AFHENTEDE PAKKER

Hvis du nægter at modtage dit produkt ved ankomst eller undlader at afhente din pakke, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr i henhold til den negative kontraktlige interesse for eventuelle udgifter, vi måtte have i forbindelse med returnering af produktet.

 

OMBYTNING

Det er i øjeblikket ikke muligt at ombytte produkter. Venligst returnér varerne og afgiv en separat ordre, hvis en anden variant ønskes.

 

REKLAMATIONER

Reklamationer opstået som følge af beskadigelse eller delvis mangel på varer under transport skal anmeldes straks ved modtagelsen af varerne eller senest 2 dage efter levering.

Varer med produktionsfejl efter brug skal meldes inden for 24 måneder efter købet til reparation, hvis det er muligt, eller ombytning. En fuld refusion udstedes kun, hvis en reparation eller ombytning ikke er mulig.

RAASTED skal gives rimelig mulighed for at undersøge ethvert krav fremsat herunder, og kunden skal hurtigt returnere eventuelle varer omfattet af ethvert krav og enhver emballage sikkert pakket til RAASTED til undersøgelse.

Billeder af de defekte varer og en beskrivelse af de defekte varer er påkrævet.

Bemærk venligst, at varer, der er beskadiget som følge af forkert pleje eller almindeligt slid, ikke betragtes som defekte.

Bemærk også, at mange af vores produkter er håndlavede, og derfor besidder hver vare unikke egenskaber. Små ufuldkommenheder er ofte iboende i de naturlige materialer. 

 

ANSVAR

Vi er ikke ansvarlige for forsinkede, tabte eller stjålne pakker. Nogle ordrer kan opleve toldforsinkelser, og vi har ingen kontrol over disse forsinkelser. Kontakt venligst det valgte fragtfirma for mere information om din pakke. 

 

KUNDESERVICE

+45 40785598
mail@raasted.dk for generelle henvendelser
fm@raasted.dk for henvendelser om forhandling

Mandag - fredag 11.00 - 17.30
Lørdag 10.00 - 16.00

Badstuegade 1E, 8000 Aarhus C
Danmark